Jag kör upp din bensin

Grattis på Internationella Knäppskalledagen.

Jag vet en som kan vinna pris i den kategorin, "träffade" människan fler ggr idag än vad jag gjort på 3 månader men det fanns tyvärr inget positivt i det. Själv kallar jag det endast höjden av töntighet, omogenhet och egoism fast innerst inne så skrattar jag bara.

Men åt mitt halsont som kommer från jag vet inte vad/vem skrattar jag inte, jag småler inte ens. Jag hade ju just blivit 100% frisk. Jävla baciller! Och Jag tycker Stockholmbruttan kan pallra sig tbx till Incest-Umeå och vara spontan med mig. Hade behövt mkt av det den här veckan, men bara för det så är hon inte tillgänglig, onödigt!


Kommentarer
Postat av: fanni

sv; haha jag har glömt vad vi skrev om, vad menar du? (a)

2010-02-19 @ 16:19:50
URL: http://smellslikeme.blogg.se/
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Så söt blogg :D

2010-02-19 @ 16:44:09
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0