party in the u.m.e.å

Wazzuup homiees?  Anna har äntligen landat i sitt hus för 1h vila innan det bär av igen. Gårdagskvällen kan beskrivas som väldigt trevlig med förfest, en lite lam och tom krog men som vi gjorde det bästa av ändå, en nattbussfärd, nattligt sällskap och 30min sömn. Jag må vara trött men sömnen var helt klart värd att offra för att slippa bakfylla och att slippa vakna upp ensam på Alla Hjärtans Dag :). Sedan följde dagen med en köttbullslunch med Megha, olivmys med Amanda och snart popcorntajm tsm med Nanny :) Vädret har varit på topp och denna Alla hjärtans dag finner jag faktiskt ingenting att klaga på.. awesooome!


Kommentarer
Postat av: Lodell

hahhaa okeej :P herregud.. men jag hade torbjörn :/

2010-02-15 @ 14:00:16
URL: http://lodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0