I'm a free bitch baby!

Älskar, älskar inte? Det är frågan. Frågan är ägnad åt livet som just nu spelar tonåringen Anna ett riktigt tonårsspratt och Anna hänger inte riktigt med. Pendlar sådär fint hela tiden, busknackar på dörren och gömmer sig sedan under sängen. Är inte riktigt på humör för sånt men ibland kan det ju vara skojsigt, så frågan är ju... älskar eller älskar inte? 

Satt nyss och läste nån minimal text typ 1cm från skärmen då nån plötsligt skriver på msn, tror ni jag blev rädd eller!!?? Hjärtat hoppade typ ut på golvet!! farliga saker..

Jag är fukkad i huvvet idag, kan bero på lite sömn/mat-brist (har glömt käka middag!?!), snackar just nu sug och svälj med nanny på msn, Moooooget Anna, moooooget, men ändå såå mkt mer intressant än Matte-B. Är man fukkad i huvet får man vara omogen, det sa mamma när jag föddes! SÅ DET SÅ

Kommentarer
Postat av: Alma

Fick du min kommentar till detta inlägg :O?

2010-02-24 @ 19:49:42
Postat av: Alma

Det blir jätteofta sådär på din blogg! Det står "Felaktig....." nånting och sen får du det inte. Konstigt!! Jag skrev iaf nåt sånt här:



HAHAHA så Ulla verkligen så när du föddes? xD



haha!

2010-02-24 @ 22:05:45
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: Alma

Nu funkade det :D

2010-02-24 @ 22:06:01
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0