Jag är lycklig idag

 


Jag är typ hög på vädret!! Lycklig Lycklig Lycklig. Dagen är som gjord för en hel dag på brädan och jag ångrar att jag inte följde med Jennie till vindeln. Snowboard hade varit det ultimata för denna söndag + att jag sluppit fara och träna. Men jag har smajlat hela dagen ändå :)

Dagens bästa hittills:
*
En kvinna på gymmet ramlade i trappen och gled på ändan
* En bjässehund smet in på Konsum
* En liten tant som överraskade och tog sjukt tung vikt i vadpressen
(jag gick och testade lite senare och kunde inte ens lyfta den!! :O)

Och varför varför varför sitter jag här och tänker positiva tankar om nästa helgs Alla Hjärtans Dag och typ längtar? Icke normalt beteende. Har inget planerat, är inte kär, är fett med singel så ja, de är konstigt, men jag är väl aldrig riktigt normal.. :D


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi tjockar i choklad och ser kärleksfilm på alla hjärtans dag? :D

2010-02-07 @ 16:34:24
Postat av: Alma

Amandas förslag låter väldigt bra! Man blir lycklig på vädret. Jag vadade i snö upp till låren längst uppe på rödberget idag:]

2010-02-07 @ 17:43:16
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: Frida

håller med kommentarerna här ovanför :D:D

2010-02-07 @ 19:31:40
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Idis

Älskar dig! (L)



Hahaha att en hund smet in på konsum :D Kul!



Krraam!

2010-02-15 @ 10:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0