Borta bra men hemma detsamma

Middag, mamma öppnar munnen och intruduserar en ny regel som lyder ungefär såhär: "Från och med nu lagar var och en sin egen middag." Whaaat tha faaakk man?? Det var den sämsta regeln jag någonsin hört. Jag flyttade ju hem igen för att slippa laga mat, vilket jag också kan meddela verkligen inte är min grej. Äta kan jag, men att laga maten.... knappast! Detta lär ju bli intressant...

Jag har även kommit fram till att jag inte alls längtar till Alla hjärtans dag eftersom den är på söndagen.. nej det är lördag jag ser fram emot hela tiden utan att veta varför, så.. tagga lördag! :D

Kommentarer
Postat av: Megha

2010-02-08 @ 21:03:16
Postat av: megha

men detklart du längtar till lördag! det gör även jag, då ska vi ut och göra staden osäker anna!!

2010-02-08 @ 21:04:47
Postat av: Frida

svar: It's on! =D

2010-02-09 @ 15:21:41
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0