"Tyvärr är han kastrerad"

Julafton imorgon... JAHA OCH. Äre bara jag eller håller julen på att dö ut eller nåt? Har ingen julkänsla alls, det går bara massa pengar heela tiden och t.om min ljusstake har fått krupp och lyser starkare än vanligt vilket är = inte mysigt ljus! DÅLIGT.

Jag myste omkring i mina fetaste mjukiskläder, gröna Hello Kitty-sockar, osminkad och FETT skabbig. Sen så kommer det en assnygg kille och ringer på dörren som såklart känner pappa och som pappa såklart bjuder in på lunch, helvette. Så måste jag sitta där med honom och va social i min skabbutstyrsel medan han sitter och är cool, snackar om sina katter och visar sin tatuering. Synd om mig...

Nu ska jag se några timmar tv eller nåt.. LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0