En spontan och random kväll

Vi började på O'learys där Amanda och jag fick komma in pg.a att vi såg snälla ut. Sedan fick vi infall om att spontanfara till krogen så vi samlade ihop 6st hemmagjorda julsaker för gratis inträde, stoppade in Jennie i bakluckan och körde iväg. Väl där började vi ångra vårt spontana infall men det tog sig, brudarna hittade några 20åringar och jag hittade mina grabbiga vänner Teo och Johan som gjorde min kväll. Dock gav vi upp och for hem redan kl. 01.00, men trots det så var det ett högst intressant besök på Krogen Krogen som inte lär göras om på ett tag.

Och dagen till ära består av plugg, julgodisbak och övningskörning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0