söndagens tidsfördriv

Senaste

Låt du hörde: Unwritten

Film du såg: Taken

Mat du åt:
grillat

Kram: Nanny

Puss: Johannes

Känslan: uttråkad

Resa:
 Turkiet!

Glädje: Det finns chokladbollar i frysen!!

Dröm: Drömde ngt äckligt om en skog osv…

Person du träffade:
Pappa

Personen du pratade i telefon med: Mamma

Personen du fick sms av: Emy

Gången du var utomhus:
Inatt

Gången hela din familj åt middag tillsammans:
några veckor sen tror jag..

Saken du köpte:
Minns inte

Allmänt


Ska bli skoj: vet inte..

Ska inte bli skoj: Skolstarten

Sparar till:
resor

Önskar att jag var bättre på:
Mycket..

Dagens dryck: Vatten

Vad saknar du:
 En hela massa... tror jag

Vad har du gjort idag:
Vaknat

Hur tidigt stiger du upp:
Det beror på… men idag, 14.30

Vad ska du göra ikväll: Förhoppningsvis ngt roligare än just nu

Vad är det för veckodag:
Söndag

Längd
: 160,5 !!!

Vikt: 44,5

Senast utlästa bok:
hm.. det var någon för ngn månad sen

Mitt rum kan beskrivas som:
Grönt och lite galet

Mig själv med tre ord (just nu):
Trött, uttråkad, less

Jag tränar:
när jag känner för det

Jag ville bli när jag var liten:
Akrobat


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul med Turkiet. =)

2010-08-23 @ 17:26:45
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0