Jag såg solen titta fram

Tja hela världen, här är jag. Andra dagen i en totalt folktom skola är nu över och den var ganska långtråkig men vi lyste upp den med våra fina skratt som fick fylla korridorerna istället för alla elever som nu har lämnat oss ensamma kvar :/.  Är iaf hemma nu och med vitlökssmak i munnen sitter jag och fixar mitt cv som ser ut lite som en katastrof... men det blir bättre. Sen hade jag tänkt ta tag i de första sidorna av Linas Kvällsbok men det första jag såg när jag öppnade boken var "15 augusti", hah...det jävla datumet! Kan inte bestämma mig för om det är bra eller dåligt, men det lutar åt bra så snart kör vi! Måste ju tidsfördriva sig med något annat än dator nu när man är läxfri och känner jag mig själv rätt så lär ni säkert höra av mig ikväll igen trots att detta inlägg blev onödigt långt.. men vad ska man göra!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0