Cause I'm right here at home

"Hallo, Mijn naam is Anna en ik hou van kaas en ik ben lekker!
 Hej, mitt namn är Anna och jag gillar ost och jag är het!

Igårkväll satt jag och skrev på 3,5 olika språk. Svenska, engelska och norska samtidigt som jag lärde mig lite holländska.... väldigt förvirrande var det.

Skola idag ... kände inte ens att jag lämnat den i 10 veckor. Usch.

Nu mår jag illa, allt blod försvann typ och jag vill lägga mig i sängen och drömma en fin dröm som sedan kan gå i uppfyllelse när en stjärna faller.

Har fått sår på mina fingerspetsar av allt gitarrspelande, ändå blir jag inte bättre!

Jag har för tajta byxor och för trånga klackar på mig... skulle bara testa lite. Kanske därför blodet försvann :S, bäst att dra på mjukisdressen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0