Där rök rutan raka vägen hem

Jag tycker att Cajsa ska fylla år så vi kan fira och äta brajsarfika ute i solen!! Sen tycker jag att Angelica också kan fylla år så vi kan dra ihop Singstarpartajj i Täftee!! Hoppas att mina drömmar slår in :]

Mitt persiennsnöre bara knyter knutar på sig själv heela tiden :(

Det är fredag ikväll, då tkr jag vi ska äta ngt gott... får dock pizza till middag, men det är som sagt fredag... man får tjocka!

Idag har jag gjort ett psykologiprov och vandrat på stan där alla ville träffa mig för att jag är coolast i världen! Hejdå kompisar, imorgon är det lördag...

Kommentarer
Postat av: Ngelica

Fina drömmar :]

2010-04-16 @ 19:40:44
Postat av: angelica

Jaa gummsiplummsi det tror jag nog! :)

2010-04-17 @ 18:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0