Om du säger det så

Min kropp säger ifrån just nu. Den säger att jag ska lägga mig och vila mitt huvud på en kudde men jag säger NEJ och sitter istället kvar här och tänker på mat och psykologi. Mitt rum ser ut som bajs men jag orkar inte ens bry mej. Väntar på ett riktigt wakeupcall eller ngt som kan få mig att ta tag i lite saker och ting eftersom att jag nu för tiden skiter i det mesta. Och nyss var jag tyst så länge att jag blev rädd då jag hörde mig själv sjunga.. tror jag var tyst i hela 30 min! Förövrigt är mina händer är sjukt torra men jag orkar inte smörja in dom för då blir man kladdig, så jag skiter nog i det också! Baaaah.....orkar inte, ska vi lägga oss ett tag under täcket kanske?       Random

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0