Och jag kände mig som det

Drömde om vampyrer inatt, man kan ju undra varför..

Skoldagen innehöll sovmorgon till kl: 11.00, Naturkunskap, Matte, Lunch ochsen var den slut. Då bar det av till akupunktören som stoppade nålar i mig och symtomen av det blev: ANNA HELT JÄTTEGROGGY I HELA HUVUDET OCH KROPPEN!! Inte kul. Jag skulle ju plugga samhälls idag men det är typ inte ens värt eftersom hjärnan lär ta in 0,0% av det jag läser, men nu har jag iaf en ursäkt till att se lite fler Vampire diaries-avsnitt (A).

Hämtade även ut mitt pass idag och min bild väckte på riktigt mardrömskänslor i mig, hemskt!! Men aja, nu ska jag käka kladdiskaka och försöka må bra, herrrrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0