Natten kallar

Det 2 läskigaste sakerna med att cykla 100m ensam mitt i natten är att
* Ens skugga alltid ska jaga en bakifrån och fram heela tiden när man cyklar under gatlyktor och jag blir alltid lika rädd att någon mördarjävel är bakom mig!
* Och att varje gång jag står och ska låsa upp dörren så kommer jag alltid att tänka på nån historia om någon random kille som blev mördad 5 meter från sitt hus.. sen får jag hets och hittar inte nykeln i panik!!

Jobbigt de där... men är iaf inne i mitt trygga hus i mitt trygga rum framför min hatade/älskade skärm efter en mysig kväll med fredagsmiddag, kladdkaka, kvantumbesök och prat. Nu ska jag skriva lite idrott och sedan sooova.

Kommentarer
Postat av: Alma

"mördarjävel" tummen upp!

2010-04-24 @ 18:22:34
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0