Jag är en skräckfilm?

Skrämma stackars pojkar verkar vara lite av min grej. Har hänt allt för ofta under den senaste månaden och dom blir typ rädda på riktigt! Måste vara mina indiska gener från de ilskna elefanterna eller något som visar sig i bland. Men jag gillare... om det stannar på en viss nivå vill säga! :P Men Anna <3 pojkar.. så har det alltid varit och kommer alltid förbli, vill dom inget illa, kan inte rå för att jag är liten och kan kalla mig själv och mina hoe's för Niggahs och ge dem "the evil look" om jag så skulle känna för det...  haha nä ni pojkar.. jag är inte farlig!


Kommentarer
Postat av: Alma

Hahaha whooot! "kan kalla mig själv och mina hoe's för Niggahs" vilka är dina hoes undrar jag :O hahaha

2010-04-09 @ 11:27:55
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0