you're words felt like a knife

Snart är det ett år sedan det var jullov och vinter och jag hoppade omkring på snöhögar med min "nya idoler" i öronen. Sjukt vad tiden springer fram.


Idag var en helvettestorsdag igen (känns som att dom är heela tiden), det mest random som hände under dagen var vår stresshanteringslektion då vi skulle gå en liten promenad, ta djupa andetag, plocka ett fint löv och sätta upp dom på en vägg(?). Jag och Frida gick 10m, sen satte vi oss inne i ishallens ingång och väntade i en kvart, weii. Efter skolan har jag hunnit med att träffa Nanny, vara ute och springa och letat pastagrädde på lilla konsum i evigheter, och nu sitter jag här med hicka och väntar på att amanda ska komma så vi kan slå till med chokladbollsbak. Party :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0