Dagens slut

Som sagt så var det en grå tisdag men vi klarade oss igenom den ändå. Dagens bästa var helt klart när jag och Amanda gjorde matsalen med tjafs, gröt och vatten ,"ANNA SPILLDE DU!??". Haha ojoj, det är inte mkt som slår oss när vi är på topp! Annars sprang jag 3km idag och överlevde utan hostattack, alltså borde jag räknas som 100% frisk nu. Yeeeeeeeay. Nu minsann, nu ska jag börja träna, HOH! Annars måste ju Nanny och Megha vara det härligaste personerna på jorden, 1h med dom och man kan typ va lycklig i en vecka, underbart :P Men nu mina vänner ska jag krypa ner i min 80cm säng och sova ut min sovmorgon en halvtimme längre, wihoo.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Och så spillde du...

2009-09-22 @ 22:40:44
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0