Tummen ner


Denna dag har för min del varit så genomrutten att den knappt är värd att få några komentarer. Sov typ 3 timmar inatt, sen ringde klockan och väl uppe så börjar jag dagen med en mjölkattack, underbart... eller! :O Sen vidare till skolan där vi andra lektionen hade avslappning på stresshanteringen och nej det var inte bra för mig... gick som en zombie hela dagen. Men LD2AD är iaf söta människor och vi har mognat, sånt märks. MOGET ANNA, MOGET! Nu ska jag på Ö&B med Emy och Elis... jag tycker synd om de två stackarna som måste stå ut med mig resten av kvällen. hoppas ni hade en bättre dag än mej, adjöö


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, sov gjorde du kanske halva dagen. Kräver förbättring tills imorgon :)



2009-09-03 @ 18:30:51
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0