The power to be strong

Började dagen med att vakna 07.50...BRA ANNA, 40 minuter senare var jag på plats i noliaparken för att köra 4x4minuters intervaller och sjuukt så inte kul det var!! Jädra kallluft som man drar ner i lungorna och orskar hostattacker, snuvan rinner inte dåligt och på det så ska jag såklat springa och typ vricka foten. Det var iaf dagens motion, dagens styrkepass är redan igång eftersom jag nu har kört hårt med Fridas hantlar i typ nån timme...allt för att inte behöva sätta mig in i juridikens alla konstiga ord och meningar. Vill inte. vill inte. vill inte. Nu ska jag tvätta i huset.... see yaa

Mamma i telefon - "Gå nu ner och försök se efter hur man bokar en tvättid, du måste testa dina gränser Anna." Nä hon får det inte alls att låta som att jag är extremt efterbliven, IQ-ifskmås och allt vare är..

Kommentarer
Postat av: Amanda

Testa dina gränser. You can do it!

2009-09-30 @ 17:44:11
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Alma

HAHAHA, bra Ulla!

2009-10-02 @ 00:11:15
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0