Nu står det still

BAAAAH, motivationen till plugg existerar inte ens, har typ legat på min kudde och glott på väggen ett tag nu, och innan dess var det middag och äh,-jag-har-mkt-tid-kvar-tankar som gällde, alltså nästan ingen pluggning. Jag bor typ i min säng också, pluggar, äter, sover, pratar i telefon, eggar dator, allt och ännu mer görs endast I SÄNGEN, det var typ längesen som jag satt vid köksbordet xD. Vart är anna påväg?

Dagens bästa var iaf när jag imorse cyklade upp för en kant och hela väskan med datorn i på riktigt voltade upp och ur korgen och landade i min famn. Alldeles helparty!

"skaffa dig den nya sexiga S-kurvan"
Vad det nu än är, ska vi sattsa??? :O ;) ;) :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0