Nalle Puh-väder

MAAAH. Varför vill ingen vara ute och typ leka i löven hela dagen? eller flyga drake, hoppa hopprep, spela fotboll, spela bakset, stå på händer, ligga på marken, kasta kottar, VAD SOM HEEELST, bara man är ute i naturen och tar reda på vädret.

För första gången sen sommarlovet tog slut sov jag iaf till 11.00 utan problem vilket var hur skönt som helst, vill göra det igen och igen... sen dess har jag inte lyckats med så mkt, men det är ju söndag... jag hatar söndagar! Nu ska jag vidare till huset för att se på OTH och kanske plugga lite juridik, har man ingen dator så kan man inte använda internet, så jag hoppas på att lyckas lite xP. pussbajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0