Let's twist again




I fredags körde jag och Nanny "mällberg" x2 och tryckte sedan i oss en stor daimstrut! haha underbart, men det var fredagsmiddag... då får man göra så. Senare på kvällen styrde syjuntan cyklarna mot amanda där vi tsm med de 4st i "bilgänget" hängde och busade på med morotsjuice, "det är dags för freedagsmyys", twister och sist av allt lite kvällsfotboll på konstgräsplanen då vädret var heelt underbart.

I lördags grovstädade jag lägenheten OCH mitt rum hemma i huset, mkt bra gjort tkr jag. Sen bar det av till Tomas (jag hittade dit!) där vi hyllade sverige, såg Forrest Gump, sov, spelade cs, gick igenom skolkatalogen osv.

Och idag cyklade jag hem, halvsov på madrassen, tvingade mig själv upp, klippte gräsmattan hos farfar, gick in i en massa brännässlor och nu sitter jag här i lägenheten med Emy och Nanny och käkar en lite mystisk middag... nu vet ni lite om min helg... kul... snart ska jag sova, TAGGA.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Faller löven haha?!

2009-09-07 @ 18:48:30
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0