"Jag hoppade göt av får"

Datorn är ju den absolut sämsta prylen man kan ha brevid sig när man ska sätta sig ner och plugga. Den bara förstör och förstör, jävla internet... jävla hjärna som inte styr sig själv! Jag tar inte in någon Juridik alls, jävla domstolar! Tänkte skriva lite ULS istället men så fuckar sig word... jävla dator!

Sådärja, det var dagens små utbrott. Nu kan vi gå vidare till andra saker.. t.ex som dagens bästa vilket var Emys felstavade sms "Jag hoppade göt av får". Hahaha, oj så underbart, skrattade gott åt det ett bra tag xD. Kvällen har som vanligt spenderats vid vårat lilla köksbord, men snart närmar sig klockan åtta och jag tror min plan lutar åt att cykla hem till huset där det finns en tv och titta på idol, nivet så man hänger med i snacket på skolan imorgon ;P. Men nu ska här diskas... god kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0