Jag gav upp för längesen

Stenar kan sänka glashus, otroligt, det hade jag aldrig trott. Men en komentar och pang, stenen kastade sig själv rakt igenom glashuset och glashuset gick sönder. Jag borde lätt bli nya Lars Winnerbäck!

Min gårdagskväll var helmysig med syjuntan i soffan och Zac Efron på tv:n. Sen där vid 03.00-tiden kom Tomas och höll mig sällskap enda till 14.30 idag då han stack rätt snabbt efter att ha insett hur usel jag är på matte...
Jag saknar min klass, folk på min nvå, folk som nästan är lika usla som jag på matte (komplimang). Dom gillar jag!

På den här ensamma timmen som jag haft jag har inte lyckats med någonting och det känns inte som om jag kommer göra det innan dagens slut heller. Jävla söndagar! Jag vill spela basket..träna, gymma, springa, röööra på mig. Jävla hosta! Nu ska jag städa hos farfar, bajs på er :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

En riktigt sten är till och med bättre.

2009-09-20 @ 17:49:06
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0