I feel the magic

Vet ej om jag skulle kalla det Magic... men just nu äre iaf inte bara våran skola som spårar om man säger så! Haha bara sjuukt och nog känns det minsann...öööverallt, heela tiden! Man kan typ inte rymma fast man vill. Jag skulle vilja rymma till Kalifornien där jag skulle lära mig att surfa!

Nanny och jag hade P A R T Y i lägenheten idag då vi bjöd varandra på skorpor och juice, det är det enda som behövs för att göra en lite deppig dag lite gladare :) haha min goa Beethoven är allt bra bäst!

Men nu ska jag tbx till mitt crib och försöka skaffa internet och förhoppningsvis gå på en höstpromenad. VÄLKOMMEN 1 SEPTEMBER = HÖST = LÖÖV = TJOCKA TRÖJOR = PARTY.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0