I ain't afraid of no ghost

Jo nog fick jag träningsvärk alltid, fast den var faktiskt inte lika illa som jag trodde, men sen vaknade jag även upp med fett jävla ont i halsen och det har ju inte direkt blivit bättre under dagen. Så nu sitter jag här med min tröja som halsduk och drömmer om ett badkar och te. Annars så har denna dag riktigt bra, iaf för att vara en helvettes-tosdag. Skolfoto, dock inget kalas denna gång :P, Amanda var fett brutal och 100% övertaggad, jag blev vän med Matte-Anders då han hjälpte min stackars iq-befriade matte-hjärna och amanda och jag räknade ut något tal baklänges (vi avancerar!!), vi gick i massa korridorer, upp och ner för trappor, jobbade hårt på lektionerna och förtjänar verkligen fredag imorgon. Över och ut!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Brutal var väl att ta i :O

2009-09-10 @ 19:44:42
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0