LD-tagg

Idag är det prick ett år sedan jag var hos ostreopaten för första gången och kom tbx till skolan helt jättegroggy, borde egentligen beställa en ny tid där eftersom min rygg är allt utom okej just nu xP.

Annars hade vi sovmorgon till 11.30 vilket var helt underbart och bidrog till att min fredag också blev helt underbar. Vi har taggat runt hela dagen, skrattat, busat, dansat, sjungit, rivit papper, gjort en väldigt god gärning, överspeedat, lekt osv osv. LD2AD på hög fredag-taggnivå, Asparty :). Och nu inför kvällen så taggar jag ner en aning redo för en chillkväll hos tomas the man. Lev helgen!!!


vi överspeedar under trappan

en helt vanlig PDL-lektion ;D


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha, asså sista bilden

2009-09-25 @ 18:02:36
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0