Ge mig lite mer

Idag var jag astaggad på att blogga och typ skriva värsta djupa grejerna men ni känner ju mig. Jag kan varken snacka eller skriva särskilt djupt, det blir mest bara svammel och ordbajs ,så vi får väl se vad det blir av det hela xP.

Idag har if varit en måndag som innehöll lite juridik, lite Bridget Jones dagbok, lite geggiga makaroner, lite näsblod, "lite" 2 timmars hål, lite massage, lite godis, lite identitetssnack och tillsist lite pickning på sig själv. måndag måndag måndag... jag är nog inget måndagsbarn, vad nu det är. Har aldrig riktigt fattat det där. "Jag blev ett måndagsbarn, laalala..." ba jaha intressant?, och vad menar du med det? Förklara någon? :D

Och sen har jag alldeles med min egna IQ-fiskmåshjärna kommit fram till att "Jag saknar dig" borde stå i klass med "jag älskar dig". Det borde egentligen kännas ungefär lika bra.. tycker jag iallafall.

Och nu saknar jag vintern och skridskor efter mitt och Angelicas snack om en fin dejt på isbanan, men varm choklad, en film och en brasa efteråt.

Jag snackade med Nanny som befinner sig ute i skogen och kvinnan gjorde så att jag blev lite taggad på livet igen, eller varför inte helgen ;) .. hahah.

Nä men nu får det räcka med bajsord, ordbajs för ikväll... Läxorna, nu kommer jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0