Frysta sprutor och vidunder

Jag glömde stänga frysen innan jag stack så den stod öppen i en timme och nu kan den typ inte sluta tjuta!!! Högst irriterande. Stackars maten. Stackars mig som ska äta maten. Stackars Emy som inget vet.

Dagen slutade 14.00 men kändes ändå galet lång. Dagens bästa var helt klart ULS-lektionen då vi fick se en film om ett fotbollslag för utvecklningsstörda och sjukt så söta och party alla var, man ville ju ba vara en av dom! Eller haha, det kanske skulle vara att gå en aning för långt, men ändå...det såg helkul ut!

Efter skolan skulle jag hitta till vårdcentralen alldeles själv och jag cyklade bara en fet omväg men annars gick det fin fint, snart hittar jag ju här i umeå! :D Vi tog våra sista Livmoderhalscancer-sprutor och ja, det gör ont i min väntra arm..

Nu sitter jag här och väntar på emy ska komma hem och koka potatis, men det lär ta 2h till så jag måste hitta nåt att tidsfördriva mig med...det ser ut som att det blir svenskan. Kul..

Och bara för att jag vet att ni vill veta så ska jag tala om att det har tagit mej 1,5h att skriva detta och jag har nu lyckats få tyst på frysen! Gó kväll

Kommentarer
Postat av: Alma

Haha, synd med frysen du! ;/

2009-09-03 @ 18:33:47
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0