Friskisss

Och vem är frisk!!?? Yeeeey! Eller okej, jag hostar fortfarande som en grottmänniska och går på astmamedicin men febern är kaputt och mitt huvud känns fullkomligt normalt. En dags vila med uppassning, en lugn kväll med musik, chatt och Tomas så PANG anna är botad. Underbart! Var dock med om det värsta näsblodsanfallet jag någonsin haft igår kvälls.. det ba vräkte ner konstant i typ.. evigheter, sjukt äckligt. Men jag slapp iaf sjukhuset som tur var, annars hade jag blitt less. Vem uppfann liksom att det helt plötsligt ska börja blöda ur näsan på en? onödigt tycker jag! Men idag är det söndag... så idag ska jag göra vad man brukar göra på söndagar nämligen städa, plugga och baka bullar med Plumsen innan hon åker. Så friska hälsningar till er från en "frisk" tjej som sitter i sin lägenhet i en stooor säng på 80cm och äter lunch bestående av ett äpple och popcorn! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0