"Du är typ en player"

Nog blev det fredagsmys alltid men med Nanny, Anna OCH Paulina så blir det ju alltid lite party också ;P Ensamma i ett hus runt ett köksbord med musik och sugrör, det är våran grej det! Kvällen förstördes dock lite av hur sjukt trötta vi alla var och slutade halvsovandes framför Batman Begins och redan klockan 00.00 var jag hemma i mitt tomma hus redo för många långa timmars sömn. Blev dock väckt av ett nattsamtal och några nattsms ("Men kommer samla om vi sosar")haha, sådär med 2 timmars mellanrum så djupsömnen kom typ inte förrns på morgonkvisten, men de duger ju det också. Och nu sitter jag här i min gamla, goa och galet fula tröja från sexan och har tänkt göra lite läxa och vara jätteduttig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0