Back in the game


Skolvecka 36 är slut, weeeei. Den har både kännts sjuuukt lång men samtidigt gått väldigt snabbt. Dagen idag var underbar jämfört med igår. Jag fick min skönhetssömn i min vanliga säng, vaknade av ett skyfall utomhus, och fick skjuts till skolan där klassen var astaggad, inte minst jag. Vi sjöng, vi skrek, vi skrattade, vi skuttade, vi busade osv... LD2AD som den brukar vara. Jag har saknat det och jag gillare! We're Back in the Game, Grattis till oss :). Och nu är det helg, äntligen. Som jag har taggat! inte för att det händer ngt speciellt utan bara lite sådär allmänt. Ikväll blire iaf syjuntan + lite killtillägg.. men innan dess ska jag bjudas på middag i huset med Nanny & familj, så Glad helg mina små nissar :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0