värdelöst

Tbx i min säng... slutkörd på ett sätt, utvilad på ett annat. Har inte fått mkt gjort idag alltså, en kort springtur som kändes som en evighet, middag i huset, lite plugg sådär halvt engagerat...nej.. jag kan inte fokusera. Har varit mitt problem hela livet... problem problem... har du problem? ska vi slåss? Dunka påå, dunka på, dunka på dunka pååå! "Ut med TC och IN med Nalle Puh!!!".... okej, nu spårar det.

jag vill skriva en historia i fjällen. Sitta på lillstugans golv med emy och Nanny, skabbig som fan, en fet godispåse på sidan, ha nåt dåligt program på ettan rullandes i bakgrunden och skriva ihop nån random-historia som handlar om egentligen ingenting. FJÄLLLEN. GE ME!

ska skriva ett längta-efter-fjällen inlägg imorgon...då kanskte det går över lite..


Kommentarer
Postat av: Alma

HAHA, söt :) dunka pååå!

2009-10-12 @ 17:47:31
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0