Tonight gonna be a good night

Det finns 50 tingsrätter i Sverige som har sitt eget verksamhetesområde vilket kallas domsaga. Tingsrätten dömmer tvistemål och brottmål men har även ansvar för registrering av fastigheter, bouppteckningar och äktenskapsförord.... osv osv. Jag ska icket bli en jurist!

Det var smockfullt med folk på stan idag, inte ens kul... fast jag gick runt och smajlade stort åt att det typ inte gick och ta sig fram i umeås 2 små köpcentrum. Såg ni mig och tyckte jag var nörd som gick omkring och log för mig själv så var det iaf därför...

Ikväll blire Nanny&co... inte så mkt bestämt men det blir nog party. Dock inte Nanny, Anna och Paulina runt ett bord för det är verkligen party på riktigt ;) haha, men ngt åt det hållet...fast vi byter ut Paulina mot Sara osv. Kanske ngt liknande som på sveriges fulaste bilde där nere.. vi får helt enkelt se vart det leder :). HEJJA SVERIGE också för den delen. Men nu ska jag till huset och äta tacos med Mamma och mammas kompis, weiii, Lev kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0