"Spara ditt godis och ge det till en lodis"

Jag kan vara lodisen så ger ni erat godis till mig. Är sjukt sugen men orkar verkligen inte resa mig ur sängen och cykla hela vägen till konsum. Vill inte kliva upp och göra middag, vill inte plugga engelska, vill inte vara hungrig, vill inte ha stöktigt i lägenheten, vill inte duscha, vill inte vara ensam, vill inte vara vaken, vill inte, vill inte, vill inte.

Inte okej dag. Träningsvärk ööverallt, ont i hövve, brännande ögon, dryga lektioner, men dock väldigt söta och kramgoa vänner, dom är som "ljuset i mitt fönster en kulen vinternatt". haha, citerat direkt ur Horton xD. Nej, jag är inte glad nånstans... dvalade en timme efter skolan och var inte lycklligare då jag vaknade.. illa. Nu vill plumsis att jag ska komma ner på stan också!!?? ofta det kommer hända? ligger ju typ under täcket... ajja, allt för henne kanske? vi får se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0