"Skön känsla slut"

NEMO, jag vill se nemo. Jag vill se den med Johannes, men han vill aldrig... han har typ vuxit ifrån den trots att han är 7 och jag är 17. Men men... får väl låna den och titta med mig själv, jag är van xD.

Annars har det varit en toppen helvettestorsdag som började med ett stresshanteringsprov som jag ordbajasade mig igenom, sen fortsatte dagen med redovisning, europas medeltid, fett sen lunch då maten var slut (SKÄRPNING MATSALEN), bananskalskrig och massa andra underbart galna grejer.

Nu är det äntligen kväll och jag har beslutat att besöka gymmet för första ggn på ett halvår och ska dansa lös med amanda på nå easydance-pass, HOH! Vad det än är så lär jag ha ont i kroppen imorgon med tanke på att typ hela min kropp redan värker pg.a bollekar på idrotten igår, massera min rumpa ngn!? (A). haha nä men det blir kul. Och vilka har sovmorgon till 14.20 imorgon!!!? VA VA... LD2AD såklart, paaarty. över och ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0