Nattlig uppdatering

02.30... eller egentligen 01.30 om man ska vara alldeles korrekt eftersom vi idag övergår från sommar- till vintertid... sommaren är alltså officiellt över nooooo!! :(.

Denna mörka regniga oktoberkväll blev iaf spenderad på teg med mina söta klassispoolare och vi mös i soffan med chips, dip, blåbärspaj och massa tjejsnack. 4h timmar senare promenerade vi hem genom stan i natten och jag fick även sällskap av Angelica och Amanda i 1h. Men de har nu just lämnat mig och jag åter igen tillbaka i min säng redo för ett avsnitt av sex & staden innan jag faller in i drömmarnas värld i hopp om att de bjuder på fina söta drömmar som jag kan leva på imorgon.


Umeå by night á la Anna xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0