Nagelblodbad

Kunde som förutspått inte somna före 3 inatt och när klockan sedan ringde 4h senare så var jag rätt förvirrad och kom inte upp ur sängen förrns 25min innan skolstart, men de är ju inte direkt ovanligt för mej och för er som undrar så kom jag i tid xD. Dagen segade sig sedan framåt med tumnagelblodbad och annat random tills klockan närmade sig fyra. Då styrde amanda och jag cyklarna mot gymmet och gick lös en timme på funktionell träning, ser verkligen fram emot träningsvärken imorgon…naaaat!!

Idag är en såndär mysig kväll då man ska ligga och ba mysa framför en film med en stor och fin liten pojke. Synd att vissa är osociala stenar och andra lämnar landet... illa killar, illa…Istället får jag lägga mig i min 80cm säng med Frans-Bertil (gosedjurshästen nivet..) och glo sex and the city för mig själv.. tragiskt :O


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag får önska dig och Frans-Bertil en trevlig kväll! (Använd kondom)

2009-10-19 @ 21:28:19
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha nej vad omogen jag är (och trött) Godnatt!

2009-10-19 @ 21:29:09
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: alma

HAHA Amanda är trött och klockren

2009-10-20 @ 19:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0