Mys and mys

"Det är dags för fredagsmys
Om det så är det sista jag gör
Snart är det fredagsmys
Hoppas inte föräldrarna stör
Nu är det slut på veckan
Det är dags för fredagsmyyyys"

Åh jag gillar stämingen som blir på fredagar då alla egentligen är jättetrötta men taggar till ändå och sjunger fredagsmyyyyys i kör hela dagen. FREDAG i mitt hjärta. Jag borde verkligen städa den här lägenheten... men har man ingen dammsugare så kan man ju inte dammsuga, så enkelt äre.

Min tvättning igår gick lite sådär lagomt bra, jag trodde jag hade krympt en tröja men den har den tydligen växt under natten och är nu alldeles normal :O mystiskt men aweesoome!!

Sug och svälj, det är hälj! HOH


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är SUP och svälj, din snuskig haha

2009-10-02 @ 18:18:28
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det är SUP och svälj, din snuskis...

2009-10-02 @ 18:19:21
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0