Let's light up the town

Värdelöst slut på gårdagskvällen, har inte gått så mkt på väldigt länge. Värdelös början på dagen, värdelös fortsättning. Det är inte varje dag man får en annans taskiga tolkning om en själv slängd rakt i ansiktet och förlorar personen på köpet. Idag var dock en sådan dag och den var inget att leka med. Har legat i sängen hela dagen, ätit 3 godisar och vill bara sova.

Stenbocken vecka 44 
Kärlek: Det tycks som om någon mycket gärna vill träffa enbart dig. Det verkar som en rar kontakt, men jag tror du nöjer dig med att veta att det är till din fördel.

Knappast!...

Här från min säng såg jag iaf hur halva kvarteret lystes upp på en och samma gång efter att ha haft strömavbrott i några minuter, det var fint!! Det, Amanda, Nanny och Johan gjorde min kassa dag lite bättre och nu lämnar jag denna kalla svarta lägenhet och beger mig bort till huset där det bjuds på middag och förhoppningsvis lite skratt.
Synd att jag måste ta med mobilen, synd att jag fortfarande inväntar svar, synd att det kan dröja till imorgon, synd att det är jag som får skiten, synd att det inte är över. Men nu kastar jag... djupt ner i umeälven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0