Klocker er mocket

översätt meningen !

Jag har blivit kille... gör mellanrum innan utropstecknet, shiit. skandal. "Lady GaGa är en kille-skvallret" kan nu bli "Är Anna, den såkallade gangsterbloggaren engentligen en kille!??" Fast det såklart, amanda är ju mannen i förhållandet, så det skulle nog inte riktigt gå ihop.

Vidare... tog en liten bloggfri dag och poff så sjönk statestiken. Shit vad ni kräver av mig egentligen!!! :O jag försvinner inte direkt, låtsades bara plugga juridik hela kvällen och låtsades att jag inte hade tid, vilket jag egentligen inte hade heller. Fattar ni?

Jag råkar veta att jag har en vän i buschen som just nu sitter och läser ioch läser stresshantering samtidigt som hon tar in allting, sen har vi ju mig och troligen Jonas.. stadsbarnen, orkar inte, ville inte, kan inte. Ger upp. Eller Jonas kanske är bättre än mig, man vet aldrig. HEJJA JONAS!

Svammlar jag eller?  Oxytocin utsöndras iaf när folk smeker varandra och får dig att må bra, så kör hårt mina vänner, utsöndra erat oxytocin!! =D Haha asså baaaaaaah, jag orkar inte mitt skitsnack och inte stresshantering heller. förlåt... nu ska jag äta mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0