It's maybe winter inside

Jag klarade för första gången sen skolstarten en hel skoldag i t-shirt, det är väldigt stort för att vara jag, men så kommer jag hem och möts av världens iskallaste lägenhet.. går nu runt i 3 par byxor och dubbla tjocktröjjor och ska snart ta på mig tjocksockar... dumma element och dumma fönster! Satt iaf kvar 2h med Angelica och Cajsa och pluggade juridik efter skolan för att försöka ta igen mina förlorade timmar från gårdagen och nu jag har även hunnit ordbajsa ihop en stressprofil till streshanteringen,sjukt vad den kursen är bajs och flum... inte ens kul. Men hujj hujj, en till vardagskväll utan tv väntar, ba till å köra hårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0