I could call you up


(2007)

Här sitter jag en vanlig söndag dock utan söndagsångest, i huset vid den bärbara datorn som innehåller massa gó musik och många fula bilder från 2007. Det känns lite som förr.... då jag satt vi denna dator och skrev en storyline om industriella revolutionen och härjade i grubbes korridorer varje dag med syjuntan och 8D.... fina tider.

Det är svart ute, på riktigt. Kolsvart...man ser ingenting och det känns som att klockan är kring 00.00 en decemberdag, medans den egentligen endast är 17.00 i slutet av oktober. JOBBIGT. Jag vill ju ha 19 januari, Megha, Nanny och partyyy! Men det är faktiskt bara 3 månader minus 6 dagar kvar, så jag står nog ut... xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0