Hold me tonight..

Dessa helvettestorsdagar kommer tillbaka heela tiden och jag hatar dom. Idag var en riktigt dålig dag på alla plan utom lunchen eftersom mat alltid fungerar hur läget än är. Bara minusgrader hela dagen, inomhus, utomhus, uppe,nere, i, utanpå, framåt och bakåt... öveeerallt. Jag vill bara ligga i min 80cm-säng, äta polly och se på Sex and the city, men istället har jag tvättid om typ 5min och jag har ingen jävla aning om hur man gör med de där maskinerna. Det värsta som kan hända är väl att jag förstör alla mina kläder och det vore ju inte så bra...

Jag behöver massaaaage, min workout med intervaller och hantlar tog på min otränade kropp och idag gör det riktigt ont för den att leva. Men ensam som jag är i min lägenhet så får jag stå ut och vänta tills det går över... less less less. nu ska jag ner i källarn. bajs på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0