Hamburgerhöga

Måndag, igen... som vanligt. Rullade på lagomt bra med ett bankbesök mitt i dagen. Nanny och jag kan verkligen det här med att göra matställen på sätt som ingen annan någonsin har, ikväll var det frasses som gällde och ja..inte på långa vägar lika sjukt som subway och kungspassagen, men kul vare iaf. Konsum gjorde vi också för den delen, skrattade lös, gick in i grejer och hade bara allämnt party. Jag och min lilla plums, vi slår allt. HOH. Inte mkt plugg har gjorts ikväll, men hjärnan har minnsan fått arbeta på annat sätt ändå och för ett stund sen avslutade jag även ett telefonsamtal med Jesper min vän som inte direkt försökte försvara sin flock (killar) när jag klagade på dom, fast inte höll han med heller...så jag fick inte mkt hjälp därifrån inte :P men det var fint..
nu; KVÄLL, SOVA, INTE ENSAM, TROR JAG... adjöö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0