IG i svenska?.. ja! MVG i svammel?.. ja!

Efter att Megha lämnat min lägenhet där vi pratat ikapp några timmar så fick jag mig ett samtal med en pisst liten själ nere i huvudstaden... "The world is turning upside down, spinning round and round" osv.. SANT. Överallt för alla hela tiden. Erkänn. Jobbigt det där... livet. "Save me tongiht", ba JA... nej.. inte när det gäller killar, det funkar inte.. Tv-spel? då kanske, sex? ja absolut... men nej, inte killar.

hej extrema svammel...  insperationskälla okänd! Inga komentarer, inga bortförklarningar. Jag saknar mina svarta skor.. "cause I miss you beautiful, those three words have sad it all..." osv, nivet ;)

"Tonight I'm falling and i can't get up,
I need you're lovin hands to come and pick me up"

sällan.. :O nu ska jag duscha och springa ett varv runt jorden!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Anna, behöver du prata med någon, mig kanske? :O

2009-10-26 @ 09:31:30
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0