"Du är knäpp... och sådär"

Nej, idag är inte en dag som det var igår. Idag är en bättre och sämre dag på samma gång, mystiskt men sant. Jag är inte på dryga-med-alla-humör men att skriva rena och fina svenska meningar i bloggen har väl ändå aldrig varit min grej, alltid är det ngt som jag ska krångla till, förvrida eller vända upp och ner. Men som de flesta gansterbloggare säger, "that's just me".
.
Jag har plåster på min tumme. Varför? Jo för att jag gjorde en fetfail i korridoren efter sista lektionen då amanda ville sparka mig i baken (fråga inte varför, hon får sina infall!). Sen skulle jag försöka ge igen men failade totalt och lyckades istället sticka pennstiftet ashårt i mitt eget ben samtidigt som jag gjorde ngt så att hela min tumnagel böjdes alldeles gigalofantiskt mkt bakåt. Det var liten smärta på HÖG nivå.

 Sen for jag hem till huset och mös med mysisMozart i soffan... typiskt att han ska skälla på allt, det är lite irriterandee..


Kommentarer
Postat av: Amanda

Blås så blir det bättre säger jag ju!

2009-10-14 @ 18:42:07
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Alma

HAHAHA det var verkligen fail faktiskt.



Sötis!

2009-10-16 @ 15:59:59
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0