Då säger vi väl så

Om jag skolkar stresshanteringen imorgon kan jag säga att jag har lov nu... men jag tror faktiskt att jag ska vara en duktig flicka och pallra mig 3km för att ha världens drygaste lektion i en timme... det är typ värt närvaron innan utvecklingssamtalen xD.

Allt för plumsen... igårkvälls, efter att ha övervägt i ca 1 minut så hetsade jag mig iväg till bussen och sällskapade nanny i 2h nere på stan som slutade med en promenad en hem i höstkvällen. Det var fint... dte gjorde min dåliga dag lite bättre. Dagen idag då... helvettestorsdag, den va bra, vi busade omkring, hade prov, fick halvdant betyg av sur-marianne osv.. en bra torsdag helt enkelt xP. Ikväll taggar jag middag i huset några lata timmar framför datorn..  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0