wilda western life

Också ett pojkband kallat westlife som ni vet är mina vänner sen barnsben. Så idag lyssnade jag för en gång skull på texten och se så fint den passar till en viss fin liten stenhistoria.

"Can't believe that I'm a fool again
I thought this love would never end,
how was I to know?
You never told me
Can't believe that I'm a fool again,
and I who thought you were my friend,
how was I to know?
You never told me"

http://open.spotify.com/track/5yT66WTjmFMBHZSK6GmNXK

Förutom att man kan ta bort det där again:et och det där med kärlek, log lite fint i min ensamhet då jag hörde det. Inte för att det är kul men... hahah. Men jag är lycklig och idag har iaf Teo hjälpt mig att bli lite cool... så nu är jag cool, iaf ser det ut som det xD. Imorgon ska vi leka Harry Potter på "Mimers skola för häxkonster och trolldom" (amanda och jag i rollerna som Fred & George) aweeeesoome!!

Kommentarer
Postat av: Frida

"Mimers skola för häxkonster och trolldom"



HAHA :D

2009-11-02 @ 22:50:19
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0