When you wish your bed was already made

Sant så sant... måndagar är verkligen inte någon hit, jag påpekar det varje vecka men det liksom överraskar mig ändå varje gång över hur dryga och trista de egentligen är. Det är dags för veckan och slut på fredagsmyys.. känn taggen!

Tränade iaf ordentligt och länge.. dvalade dock till på maskinerna då och då och stirrade ut i luften som en dum zombie.. fastnade med blicken gjorde jag också, på fina ryggar!!! synd att dom ska vända ansiktet till sen och förstöra allting..

Men nu är mina öron less på musik så jag ska stänga av för nån timme... njuta av tystnaden i en egen lägenhet och hoppas på att finna motivationen till plugg där nånstans. pussbajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0